Este uimitor ce poate face efortul mai multor oameni care lupta pentru aceeasi cauza. Avem un potential fantastic de a distruge la fel cum avem un potential fantastic de a face bine altora. Doar faptul ca ai un computer legat la internet te face o Voce. Poti transmite ceva mai departe. Asta inseamna Social Media pe scurt.

Pe 7 martie 1985, Quincy Jones lansa pe versurile lui Michael Jackson si Lionel Ritchie o melodie care aduna cei mai cunoscuti muzicieni ai momentului. Melodia a fost un succes comercial absolut si a avut parte de o expunere fantastica. Pe 5 aprilie 1985, 8000 de posturi radio au transmis in acelasi timp melodia ajungand la o acoperire globala. Toate aceste eforturi au fost facute pentru a atrage atentia asupra foametei si saraciei care lovisera Africa. La un an dupa lansarea We are the World s-au strans din vanzari si donatii peste 63 milioane $ .

Aveti aici varianta originala We Are The World:

We are the world for Haiti :

Pe 12 ianuarie 2010 un cutremur de 7 grade Richter a lovit Haiti. Numarul mortilor a depasit 200.000 pana la aceasta data. Intr-un efort comun 75 de artisti s-au strans sa faca o reeditare a We are the world pentru a strange bani pentru Haiti. Inregistrarile au avut loc in acelasi studio ca versiunea din 1985. Puteti dona direct de pe Youtube daca aveti un card, prin Google Checkout.

We are the World – varianta creata de utilizatori.

Sunt sute de artisti incepatori sau necunoscuti cu voci excelente care isi promoveaza piesele sau talentul pe youtube. Ce se poate intampla daca isi aduna fortele si creaza o varianta comuna a We Are the World? Vedeti rezultatul mai jos.

Share This

Da mai departe!