Campaniile de Marketing Viral sunt puternice si eficiente din doua motive:

1. Nu le poti controla! O data ce a pornit tavalugul e greu de anticipat unde se va opri. Unele campanii virale au avut atat de mare succes incat creatorii au fost luati pe nepregatite si li s-au “prajit” resursele

2. Indiferent daca iti place sau nu un lucru pe care il vezi, cu cat e mai stupid, ciudat, neobisnuit, amuzant, iesit din comun…cu atat vei vorbi despre el.

Exemplu: acum 2 zile a aparut pe YouTube clipul de mai jos. In doar 2 zile a avut peste 700.000 de vizualizari. Cum ?

A ramas pe prima pagina de la Youtube de la aparitie pana acum. Peste 1000 de comentarii din partea comunitatii YouTube.

Merita? DA. Cati dintre voi ati vazut mingi de golf maruntite de un blender ? Sa reformulez. Cati dintre voi ati vazut un blender care sa poata marunti MINGI DE GOLF??? Filmul are permament un watermark cu url-ul sitului. In descrierea clipului esti invitat sa vezi mai mult la willitblend.com.

Din peste 700.000 vizitatori in doar 2 zile…oare cati au vizitat situl si AU CUMPARAT blenderul ?

Doar presupunand ca ar avea o rate de conversie de 1 la 100 ..care este destul de normala in astfel de cazuri … ar insemna ca au avut cel putin 7000 de vizitatori.

Cati au cumparat sau vor cumpara ?
Ce costuri a avut campania pe youtube ?

P.S. Vreau si eu unul de-ala!

Share This

Da mai departe!