In ultimele zile discutam cu mai multe persoane despre influenta internetului in deciziile pe care le luam cand cumparam ceva. Unul din ei mi-a zis ca indiferent de cat de mult se muta lucrurile online, oamenii vor face activitatile tot offline. De acord. Vei continua sa te duci sa cumperi paine, sa te tunzi la frizer sau sa mergi la dentist cand te apuca durerea de masele. Dar faptul ca tu stai zilnic online iti influenteaza decizia. Ce auzi pe twitter sau facebook despre un anumit dentist sau frizer te influenteaza cand ai nevoie sa apelezi la serviciile respective.

Daca esti proprietarul unei afaceri, nu poti ignora asta. Oamenii au ajuns sa viziteze facebook la fel de mult cum viziteaza google. Prefera sa puna o intrebare pe facebook sau twitter cand vor sa afle ceva in loc de google. Pentru ca acolo primesc raspunsuri de la oameni. Recomandarile sunt totul acum.

La Zoso am dat peste un articol stupid al lui Adrian Nastase care se teme de internet si de faptul ca partidele politice ar putea avea oameni platiti care sa comenteze pe bloguri negativ la adresa adversarilor si de-asta internetul trebuie reglementat in vreun fel. Sa fim seriosi. Daca vinzi gogosi, n-ai cum sa opresti oamenii sa vorbeasca despre asta indiferent cate reglementari bagi.

La fix, am dat si peste clipul urmator. Priviti pana la capat.

Chiar asa, crezi ca ai putea sa-ti dezvolti o afacere in urmatorii ani care sa nu tina cont de asta?

Share This

Da mai departe!