Ai o firma care produce….sa zicem..scobitori de fildes. Ce te diferentiaza pe tine de restul firmelor care produc scobitori? Ce ai tu si n-au ei? Prin ce sunt super speciale produsele sau serviciile tale?

Care e lucrul ala pe care tu il oferi mai bine decat oricine altcineva pe piata?

In marketing lucrul care te face unic si te diferentiaza de competitori se numeste USP (unique sales point) sau (unique sales proposition) . Nu fa greseala sa nu iti dezvolti USP-ul tau chiar acum…indiferent ce vinzi sau produci.

USP-ul tau poate fi faptul ca ai numai produse de 5 stele, ca ai produsele cele mai ieftine, ca oferi cel mai bun suport tehnic, sau ai perioada cea mai mare de garantie. Indiferent ce e..daca nu-l comunici clientilor tai…pierzi o multime de bani.
USP-ul te face unic fata de ceilalti de pe piata si este esenta afacerii tale. Pune-ti intrebarea urmatoare acum:

De ce ar cumpara cineva de la tine si nu de la competitie? Pentru ca….
…………………………………………..

Exemple de USP (de multe ori este acelasi cu sloganul) :

Head & Shoulders: “impotriva matretii”
Wal-Mart: “numai preturi mici”
Ikea: “Affordable solutions for better living”

Ce alte exemple de USP stiti?

Share This

Da mai departe!