Sa folosesti publicitate “institutionalizata” in loc de publicitate directa si personalizata este a doua greseala de marketing pe care o poti face.

Aproape 90% din reclamele la TV, radio, ziare, internet sunt reclame de tip “Institutional”. Ele iti spun cat de grozava este compania pentru care se face reclama, cat de stabila, cat de veche este pe piata sau orice altceva care de obicei pe tine nu te intereseaza. Mesajul general pe care il transmit este “Alege-ma pe mine, si nu pe competitorul meu pentru singurul motiv ca sunt mai egoist, mai mare, mai bun, mai lacom”

Tipul acesta de publicitate nu conduce utilizatorul, cititorul, spectatorul spre o decizie, nu-l indreapta spre o actiune inteligenta, si nici nu-l determina sa cumpere. Nu face nimic decat sa ocupe mult timp, spatiu si audienta, fara sa produca bani.

In contrast, publicitatea de tip direct se explica pe sine. Este facuta sa determine un raspuns direct , o actiune imediata, fie un telefon, fie o intalnire fie o vanzare. De obicei spune o poveste completa. Se adreseaza mie. Imi rezolva problemele si obiectiile. Imi arata ceva ce-mi e de folos. Prezinta motive si argumente suficiente pentru care compania de la care urmeaza sa cumpar este mai buna

Share This

Da mai departe!