Citeam zilele trecute in ZF sau Business Standard ca 60% din bugetele de marketing se cheltuiesc fara sa aiba rezultate. Cu alte cuvinte, bani aruncati in vant. Nu stiu care sunt cifrele in publicitate dar tind sa cred ca sunt si mai mari. Publicitarii, oamenii aia care creeaza reclame vor ca tu sa vezi ceva care sa te determine sa ai o reactie pozitiva ( in cele mai multe cazuri) fata de un produs si desigur sa creeze dorinta de a avea si achizitiona acel produs. Asta e esenta publicitatii.

Traim insa atat de rapid incat avem aversiune la reclame. Acum 20 – 30 ani erau poate cateva reclame la TV. Azi sunt 13 minute pe ora pline cu reclama. Pe care de obicei le evitam. Pe internet lucrurile incep sa semene. Evitam reclama care ne e bagata cu forta sub ochi. Atentia nu mai la fel de usor de castigat. Trebuie sa te lupti acum pentru fiecare user la care vrei sa ajungi. Rata de click pe bannere se injumatateste de la an la an ( o estimare personala bazata pe experientele mele). Cum castigi atentia ??

Un clip foarte tare via Seth Godin

Share This

Da mai departe!