Imi pare rau ca saptamana trecuta n-am reusit sa ajung la workshopul pentru antreprenori de sambata, 10 iulie organizat de Alex Gavriliu si Mihai Stanescu.

Daca esti antreprenor sau ai incercat macar o data sa iti formezi propria afacere cu siguranta te-ai lovit de tot felul de piedici de genul lipsa motivatiei, lipsa banilor, lipsa resurselor, lipsa cunostintelor, lipsa mentorilor. Cand cineva care a trecut prin asa ceva iti poate descalci mintea ca sa gasesti solutii la toate problemele de genul asta e aproape de tine nu trebuie sa eziti sa profiti de oportunitate si sa scoti cat mai mult de la el.

Workshopul costa 149 Ron iar Alex mi-a zis ca pot oferi cititorilor mei o invitatie gratuita la concurs. Asadar, provocarea mea pentru voi este urmatoarea:

Lasati-mi un comentariu in care sa-mi spuneti care credeti ca sunt cele mai mari 3 probleme cu care se confrunta un antreprenor la inceput de drum. Argumentati.

Persoana cu cel mai interesant comentariu castiga invitatia gratuita. Voi anunta castigatorul maine seara(vineri) in jur de orele 18.00

Ca sa va faceti o idee despre ce se va discuta la workshop iata trei posibile directii:

1. “Daca comunic suficient de bine cu piata, clientii ma vor alege pe mine!”. Adica fantasma marketingului si comunicarii ca instrumente de vanzare. Nimic mai fals! In acest workshop, ca si in viata mea de zi cu zi, voi face diferenta clara si irefutabila intre cele doua servicii: vanzarile si suport-ul pentru vanzari. O tehnica inovativa in climatul romanesc antreprenorial ar fi aceea de a face aceasta delimitare, in fiecare zi.

2. “Nu am un plan de afaceri, dar stiu ca prin efortul meu personal voi atinge succesul!”. I-as zice cheguevarism economic. Iar fals. dar foarte, foarte des intalnit, la nivel de antreprenori “tineri”. Inovatia aici ar fi sa nu mai alergi in cerc, sa te opresti si sa iti pui totul pe o hartie, pe urmatorii 2-3 ani. Si sa iti urmezi planul.

3. “Trebuie sa educ clientul ca sa-mi cumpere…!”. Iti permiti? Ai resurse pentru asa ceva? Aceasta fraza, auzita iarasi de sute de ori, ma face sa ma mir. E un fel de profesorat ascuns in haine de antreprenoriat. Din nou fals. Clientul nu trebuie educat, el va cumpara orice i se pare ca ii aduce un beneficiu de vreun fel. In plus, daca te crezi mai educat decat clientii tai, cred ca ar fi bine sa realizezi ca …nu e chiar asa. Fiecare are clientii pe care si-i merita, sa stii!

Later Edit: Castigatorul invitatiei este Paul. Ai primit detalii pe mail. Multumesc

Share This

Da mai departe!