Daca vrei sa faci un blog si sa faci bani cu el din programe de afiliere, publicitate, sau vanzari de servicii, produse… tine minte o regula simpla:

Nu cauti Cititori, Cauti Cumparatori, Clienti!

Continutul este cel mai important lucru pe internet. Daca vrei sa faci bani cu un blog, scrie ca si cum ai fi o autoritate in domeniul in care scrii. Daca nu esti o autoritate inca, prefa-te. Fake it, till you make it. Scrie ca un profesionist care isi vinde marfa. A spune ceva …e diferit de a vinde ceva.

“Informatia inseamna bani” este o maxima populara si din pacate total eronata. Informatia pe care o Vinzi inseamna bani. Altminteri …bibliotecarii si cei care au acces la biblioteci intregi pline cu informatie ar fi toti miliardari.

Telling is not Seling A povesti ceva nu inseamna a vinde ceva. Cere-i vizitatorului tau sa ia o decizie. Chiar si faptul ca se inscrie la newsletterul tau, sau te voteaza in nu stiu ce top obscur, pune link catre tine, s.a.m.d. ..sunt de fapt vanzari efectuate cu succes. L-ai convins sa faca ceva. I-ai cerut sa faca ceva, si el a facut. Observ multe bloguri care nu fac altceva decat sa prezinte informatie, informatie, informatie …Cat spirit de sacrificiu sa ai incat sa faci asta fara sa vrei nimic in schimb? Oare efortul pe care il faci scriind lucruri de calitate, nu merita rasplatit?

In posturile viitoare voi aprofunda discutia despre cum sa faci bani cu un blog, si voi prezenta cateva metode des folosite, dar si unele nou-noute.

Pana atunci…mai trageti cu ochiul zilnic pe aici.

Share This

Da mai departe!